Известие

Collapse
No announcement yet.

За какво да внимавм при основен ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За какво да внимавм при основен ремонт

    Искам да си направя основен ремонт на 147 1.6 105 коня. Има ли тъконсти за които да внимавам при ремонта(ще го правя сам)
    1. Къде да си закарам блока и вала за шлайфане? Княжево или има и друго място.
    2.Коя марка лагери за коляновия вал са най добри?
    3.Бутала от къде?
    4.Сегменти кои са за предпочитане(марка)
    5.Капчките за разпределителните валове сменят ли се или трябва нова глава да взимам.
    ето колко са надрани


    капачките са надрани повече не съм ги снимал обаче. Този вал за смяна ли е според вас?

  • #2
    Първоначално публикувано от stefi Покажи съобщение
    Искам да си направя основен ремонт на 147 1.6 105 коня. Има ли тъконсти за които да внимавам при ремонта(ще го правя сам)
    1. Къде да си закарам блока и вала за шлайфане? Княжево или има и друго място.
    2.Коя марка лагери за коляновия вал са най добри?
    3.Бутала от къде?
    4.Сегменти кои са за предпочитане(марка)
    5.Капчките за разпределителните валове сменят ли се или трябва нова глава да взимам.
    ето колко са надрани
    капачките са надрани повече не съм ги снимал обаче. Този вал за смяна ли е според вас?
    по т. 2,3,4 твърдо ти препоръчвам AE като фирма производител. Внасят ги Euro07. Има и други вносители на АЕ но не се сещам как се казваха.
    Ето тук доре долу може да се ориентираш за цени http://www.euro07.bg/index.php
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 21:35.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      АЕ- тези ги знам такива сложих на 145цата май още кара трбва да питам пича който я купи дали е имал проблем. Ама тогава ми беше известен само Euro07 като магазин и ги взех без да избирам. Но щом ги препоръчваш надявам се имаш опит с тях.
      Имаше масло в смукателния колектор значи е от сепаратора а го бях изчистил. Все пак не съм монтьор и немога да знам всички качествени марки и кои са ментета Благодаря за бързия отговор.

      Comment


      • #4
        Знам за един ремонт на 147, 1.6 двигател, дето беше доста исторически.....
        Адмирации за това че си решил да го направиш сам, аз направих същото, макар че да си пръснеш двигателя профилактично и да смениш сигменти и биелни лагери отново профилактично не мисля че е основен ремонт, но така или иначе.......
        В тая връзка те съветвам да намериш сервиза на Лисан, и да се стовариш там със сички части който искаш да смениш, или чието състояние искаш да определиш, както и да получиш най- точно инфо......аз си взех частите от него също, и съм доволен......
        Успех....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5


          Две бутала са задрали, предполагам като е останал без масло и буталата са прегряли двете дори са счупени между сегментите. Блока е надран също. Някой знае ли колко струва шлайф на цилиндрите?
          За главата имам следния въпрос -петите немогат ли да се намалят с някави десвети и после да се шлайфат отворите за валовете. Някой да е правил такава процедура на алфа?

          Comment


          • #6
            Мен ако питаш колега друг мотор-по евтино излиза,но ти си знаеш.
            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от stefi Покажи съобщение


              Две бутала са задрали, предполагам като е останал без масло и буталата са прегряли двете дори са счупени между сегментите. Блока е надран също. Някой знае ли колко струва шлайф на цилиндрите?
              За главата имам следния въпрос -петите немогат ли да се намалят с някави десвети и после да се шлайфат отворите за валовете. Някой да е правил такава процедура на алфа?
              Истината е че въззтановяването на този мотор ще ти дойде доста скъпо мисля че буталата и сегментите са някъде към 700лв и са АЕ и ги внасят Евро 07 може да се постави на съмнение качеството не казвам че не струват основни и биелни лагери са ти към 150лв гарнитури 100лв ремонт глава шлайфане и и напасване на клапани гумички ( по принцип друго не и трябва това дето е леко надрано не и пречи много) 120лв шлайфане блок 250лв шлайфаен вал 100 лв труд 400-500лв и то стана 2000лв а двигател може да си намериш за половината на тази сума даже и по малко зависи как го взимаш.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Баце направо слагай нов двигател вземи една 2.0 ТС и забрави....Не заради друго, ами като пари ще ти излезе по-евтино, а и ще си 50 коня отгоре, което според мен ще е супер...
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Ако е ригистрирана за 1.6 по талон ще намажеш ако сложиш 2.0 ТС
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    Истината е че въззтановяването на този мотор ще ти дойде доста скъпо мисля че буталата и сегментите са някъде към 700лв и са АЕ и ги внасят Евро 07 може да се постави на съмнение качеството не казвам че не струват основни и биелни лагери са ти към 150лв гарнитури 100лв ремонт глава шлайфане и и напасване на клапани гумички ( по принцип друго не и трябва това дето е леко надрано не и пречи много) 120лв шлайфане блок 250лв шлайфаен вал 100 лв труд 400-500лв и то стана 2000лв а двигател може да си намериш за половината на тази сума даже и по малко зависи как го взимаш.
                    Буталата са около 960лв, ремонта на главата е минимум 120лв и то при положение че не говориме за бор щанга щото по писането на колегата мисля че валовете са задрали. Това дето е леко надрано може да му струва новия мотор в кофата така че не определяй моля кое не пречи - за целта си има измервателни уреди дето казват кое става и кое не Другите цени са горе долу така само дето труда за тоя мотор се движи м/у 600 и 900 лева и то стана една .... Но пък ще има 100% читав мотор а новия дето го вземе може и да роди на първото даване на газ и тогава кво?
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Бобо е прав а и мойто мнение е да си направя този мотор. Двойката мисля че няма да стане на скоростите ми. Е скъпо ще ми е но искам да го направя както трябва, ще трябва да заделя повече пари, което ще ми отнеме малко време. Но така ще мога да проуча части от къде и кое как да направя. Главата със сигурност се нуждае и от борщанга.

                      Comment

                      Working...
                      X